Reklamace a vrácení zboží

 

Reklamace

Zboží, které potřebujete reklamovat doručte osobně nebo zašlete klasickým balíkem na adresu Košice 174, 391 17. K balíku přiložte průvodní dopis, ve kterém uveďte, jaké zboží zasíláte a také důvod, proč ho chcete reklamovat. Aby mohla být reklamace kladně vyřízena, nezapomeňte přiložit daňový doklad (stačí kopie, originál si můžete ponechat). Zboží k reklamaci nesmí být zasláno na dobírku - takový balík nebude převzat a budete zbytečně platit poštovné. Jakmile Vaši zásilku obdržíme a zpracujeme, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonem na kontakt uvedený u Vaší objednávky, kterou reklamujete. Pokud si přejete komunikovat jiným e-mailem, než na jaký byla vytvořena objednávka nebo přes jiné telefonní číslo, uveďte to prosíme v průvodním dopisu.

 

Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Do 14 dní od zakoupení zboží máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Zboží musí být nevyprané, nepoužité a v původním balení. Zboží doručte osobně nebo zašlete klasickým balíkem na adresu Košice 174, 391 17. K balíku připojte průvodní dopis, ve kterém uveďte, jaké zboží zasíláte, kontaktní údaje a daňový doklad (stačí kopie). Zboží nesmí být zasláno na dobírku, pokud nedojde k individuální domluvě, kdy to od nás budete mít potvrzené. Částka za zboží jež vracíte Vám bude odeslána nejpozději do 10 pracovních dní. Další informace k vrácení zboží naleznete v obchodních podmínkách v odstavci VI.